Dropshipping.cz – dropshipping, který nechcete!

Dropshipping je oblíbená metoda, jak si otevřít vlastní eshop a naučit se obchodovat. U nás funguje společnost Dropshipping.cz, která vám nabídne napojení na několik dodavatelů, jejichž produkty můžete prodávat.

Využívá ho i jedna klientka, která řešila problém s cenami. Tak jsem se koukal na nastavení shopu, vše bylo v pořádku, tak jsem koukal do feedu z Dropshipping.cz a bum, šok!

Koukal do feedu a jaké bylo mé překvapení. Mnoho, opravdu mnoho položek mělo MOC cenu nižší než VOC, přitom právě na rozdílu MOC-VOC v tomto byznysu jde. Prostě prodáváte zboží za nižší cenu, než jakou vám účtuje dropshipping.cz.
Tak jsem psal na podporu, že tam mají chybu. Ne, není to chyba, prostě marže je tak nízká, že se může stát, že pokud patříte mezi SILVER, je tato situace možná… Prej eshopisti stejně prodávají za vyšší cenu, takže si to takto vyrovnají… Tak to bylo ale blbé vyjádření, namátko jsem si vzal pár produktů od různých dodavatelů a hle, projedete heuréku a jiné srovnávače a zjistíte, že maximální cena je právě ta, kterou vám jako MOC dává dropshipping.cz, ale taky naleznete takové, kdy je cena nižší a to dokonce i o 10%! Takže eshopista by byl sám proti sobě, kdyby cenu navyšoval, když by byl ze všech nejdražší, a v některých případech klidně i o 10% než ostatní prodejci.
Nu dobrá, řekl jsem si, tak tohle není zrovna moc „podpora eshopistů“ ale budiž. Otázkou je, kolik těchto eshopistů ví, že vlastně doplácí.
A tak jsem sedl k administraci a copak nevidím, i když patříte mezi PLATINUM, stále tam máte plno produktů, za které doplácíte! A teď pozor, u dodavatele Reedog může i PLATINUM eshopista prodělat 800,-, SILVER pak více než 1.500,- u produktu „Bazar – Garmin Alpha 100 + T5 + EU Mapy – Rozbaleno“ (ano, tohle je extrém, ale i tak je tam dost produktů od různých dodavatelů, kdy i PLATINUM prodělá i stovky, natož SILVER).
Tak to jen taková poznámka…

Hodnocení: 3.3/10. hodnotili 4 lidé
Please wait...

2 komentáře u „Dropshipping.cz – dropshipping, který nechcete!“

  1. Dobrý den Fany,

    děkuji vám za vaší zpětnou vazbu i video. Dovolte mi na to v krátkosti zareagovat za naší službu:

    Ohledně zařazení produktů do naší nabídky, které jsou z hlediska marží nezajímavé nebo dokonce záporné jsme dlouho diskutovali. Můj názor na to je takový, že prodejce by si měl určit svojí vlastní strategii jak se chce profilovat – jestli nejlevnější na trhu a s minimální marží nebo s větší cenou a například skvělým servisem. Mnoho našich úspěšných prodejců prodává zboží dráže než je doporučená cena a proto jsme defalutně nechali v našich feedech i produkty, které mají zápronou marži. Nabízíme ale samozřejmě filtry, kterými jde tyto produkty velmi jednoduše deaktivovat.

    Nicméně chápu, že to může být často velmi zavádějící a opravdu se často setkáváme se stejnými reakcemi jako je váš přístpěvek – uvažujeme tedy, že filtr, který bude tyto nezajímavé produkty deaktivovat bude zapnutý defalutně.

    Ještě jednou vám děkujeme za vaší práci s tímto příspěvkem a zpětnou vazbu.

    Josef Cipra

  2. Jak to asi mělo být napsáno…

    Dobrý den, Fany,
    děkuji Vám za zpětnou vazbu i video. Dovolte mi, abych v krátkosti zareagoval za naši službu:

    Ohledně zařazení produktů se zápornou marží jsme dlouho diskutovali. Některým zaměstnancům to připadalo neetické, ale popravdě… já na to z vysoka! Máme tam filtr, kterým si to chytřejší uživatelé mohou sami odfiltrovat a vypnout. Ti ostatní… Ale to bychom nevydělávali tolik, kolik vyděláváme a proto jsme se rozhodli na tuto situaci neupozorňovat a nastavení schovat hluboko do útrob nastavení.

    Chápu, že to může být často zavádějící, ale kolik vyděláváte vy? Až budete mít tak profitabilní službu, jako máme my, můžete mi napsat a já budu moc rád za Váš názor.

    Ještě jednou Vám děkuji za vaši práci, kterou neznám, propagaci naší služby, jelikož i špatná reklama je reklama a zpětnou vazbu, které me vůbec nezajímá.

    Jsouce s pozdravem, Váš Josef Cipra

    ===

    Popravdě je mi to buřt, ať si ta služba má podobné věci. Chce mít širší nabídku, tak zařazuje i takové produkty. Ale mělo by to být jasně deklarované a každy by o tom měl vědět. A jak píše pan Cipra, defaultně by to mělo být vypnuté. Ale celá ta odpověď mi prostě přišla mega vtipná. Takový Čupr style.

Napsat komentář