Slevy
Možná jste taky někdy řešili, jak při importu produktů dělat automatické slevy, pokud váš dodavatel nic takového ve svém feedu nespecifikuje.
Klientka mně požádala o jakékoliv řešení. Protože se ale není čeho chytnout, dohodli jsme se, že dáme do slevy produkty, které jsou skladem ve větším množství. Aspoň se rychleji vyprodá. Potřebujete tedy, aby ve feedu kromě ceny produktu byl i počet kusů skladem.
Níže tedy máte funkci, kterou vložíte do feedu. Skládá se ze dvou částí, protože potřebujeme nastavit cenu ve slevě, ale také jak dlouho daná sleva bude trvat. Samozřejmě můžete použít i jen nastavení ceny ve slevě a neřešit dobu trvání slevy. Ale máte-li na shopu countdown na slevy, bude to určitě zajímavější.
V první funkci ověříme, jestli má produkt skladové zásoby v minimální výši 10 kusů (zvolte si svůj počet). Pokud ano, snížíme cenu o 10%, což znamená, že vynásobíme běžnou cenu krát 0.9. Samozřejmě by se mohlo stát, že se cena sníží na haléře, tak si ji rovnou zaokrouhlíme na celou částku. Pokud ale není daný počet skladem, tak prostě vrátíme prázdné pole, aby nebyla žádná sleva.
Druhá funkce má za úkol nastavit dobu trvání. Aby korespondovala se slevou jako takovou, nastavíme v ní stejný počet kusů. Opět, pokud je daný počet kusů skladem, nastavíme datum ukončení slevy o čtyři dny později. Můžete nastavit jakoukoliv dobu, vše najdete ve funkcích PHP. Formát výsledného data neměňte, s tímto formátem pracuje WPAI. Pokud minimální počet kusů skladem není, opět vrátíme prázdnou hodnotu.
Do pole cena ve slevě vložíte [VyseSlevy({POCET_KUSU[1]},{CENA[1]})] a do pole Konec slevy vložíte [KonecSlevy({POCET_KUSU[1]})], jako Začátek slevy vložte jakékoliv datum v minulosti, nemusíte ho měnit nikdy.
Detailnější rozdělení složek pro upload obrázků
Pokud importujete hodně produktů a spolu s nimi také hodně obrázků, můžete pak mít na serveru složku obsahující tisíce obrázků včetně náhledů, které vytváří WordPress. Pak je problém se v nich zorientovat, nehledě na to, že je to zátěž pro server i pro indexaci.
Rozhodl jsem se tedy si vytvořit funkci, kde se obrázky budou ukládat nejen do standardních složek ve tvaru „uploads/rok/měsíc“, ale navíc přibydou složky „den/hodina/minuta“, celá struktura tedy bude „uploads/rok/měsíc/den/hodina/minuta“
Stačí, když si tuto funkci vložíte do editoru funkcí ve vaši šabloně feedu a o nic už se nemusíte starat.
Pokud importuje více různých feedů a chtěli byste v nich mít pořádek, můžete přidat ještě dělení podle ID importu a to tak, že upravíte řádek 8 a 9 takto:
$uploads['path'] .= '/' . $import_id . '/' . $day . '/' . $hour . '/' . $minute; $uploads['url'] .= '/' . $import_id . '/' . $day . '/' . $hour . '/' . $minute;
Hodit se vám to bude například, když se rozhodnete již nějaký feed nepoužívat a takto si můžete klidně a pohodlně smazat všechny obrázky daného feedu, pokud vám WooCommerce obrázky nemaže.
Mimochodem, na to používám tento plugin: Woocommerce delete product images. Funguje perfektně.
A pokud byste to chtěli dotáhnout do dokonalosti, můžete importované obrázky produktů úplně oddělit od klasického ukládání do složek „uploads/rok/měsíc“ a ukládat je separátně, například do složky „uploads/produkty/…“. V níže uvedené funkci tedy budeme ukládat obrázky do složky „uploads/produkty/ID_feedu/rok/měsíc/den/hodina/minuta“
Nyní už nad obrázky budete mít dokonalou kontrolu.
Využijete některou z funkcí? Dejte mi o tom vědět, nebo ohodnoťte příspěvek.
Můžete mi klidně koupit něco pro motivaci:
Piju kafe (5$)
Piju kofolu (10$)
Piju Metaxu 7* (15$)
Velké díky (20$)
Stačí kliknout na to, co mi chceš koupit.Příspěvek pošleš přes PayPal. Částku si můžeš změnit podle svého uvážení. Použít můžeš buď $, € nebo Kč. Každopádně děkuji 😉