Podle zákona musíte zákazníkovi v emailu s potvrzením objednávky poslat také obchodní podmínky a formulář k odstoupení od smlouvy. Woocommerce nemá tuto funkci standardně, takže si ji musíme přidat.
Uvedený kód vložíte do souboru functions.php Vaši šablony. Přílohy nahrajete do hlavního adresáře Vaší šablony, pokud používáte child šablonu, tak soubory nahrajete do hlavní šablony. Samozřejmě si upravte názvy souborů podle Vaší potřeby.
‚new_order‘ som vypol, zbytočne posiela prílohy do administračného emailu
Dobrý deň,
nechce mi to fungovať, vedeli by ste mi poradiť?
mám to vo vlastnom plugine napísané takto:
// PRIPOJENIE DOKUMENTOV DO MAILU
add_filter( 'woocommerce_email_attachments', 'attach_manual_pdf_to_email', 10, 3);
function attach_manual_pdf_to_email ( $attachments, $status , $order ) {
$allowed_statuses = array( 'customer_processing_order', 'customer_on_hold_order' );
if( isset( $status ) && in_array ( $status, $allowed_statuses ) ) {
$dokument1 = get_template_directory() . '/nazov.pdf';
// $dokument2 = get_template_directory() . '/obchodni-podminky.pdf';
// $attachments = array($dokument1, $dokument2);
$attachments = array($dokument1);
}
return $attachments;
}
oba email templaty mam v teme – /web/wp-content/themes/betheme/woocommerce/emails
a v tomto hlavnom priecinku mam aj dane pdf.
Zkoušel jsi dát ty PDF přímo do rootu šablony? (/web/wp-content/themes/betheme/)
Ďakujem, zabudol som, že get_template_directory() je root folder témy.
vyriešené.
Dobrý deň. Výborne, funguje to. Super od vás 🙂
Ale prosím vás, ako prídám stav objednávky čaká na platbu?
Malo by to byť: customer-on-hold-order
Ale nefunguje mi to tak zatial.
Ďakujem krásne.
Už to funguje. Ďakujeme krásne 🙂